1. Avaya Live Engage
  2. Konferencijski sistemi
  3. Objedinjene komunikacije
  4. IP telefonija
  5. IP Office
  6. Kontakt centri
  7. Mrežna oprema
  8. Storidž sistemi
  9. Serveri
  10. All in One
  11. Usluge

AvayaLive™ Engage

AvayaLive™ Engage predstavlja uvek dostupno 3D okruženje koje se koristi za razmenjivanje poslovnih informacija na bilo kom Website-u. Dostupno je kao SaaS (Software-as-a-Service) ili software-only rešenje.
Kompanije mogu da ga implementiraju kao jednostavno cloud rešenje da bi se dobilo bogato, impresivno kolaborativno, marketinško sredstvo kao i sredstvo za obuku.
Ovaj alat omogućava održavanje više istovremenih kolaboracija u okviru njegovog 3D vizuelnog okruženja. Nekoliko sala za sastanke, sala za održavanje predavanja, sobe sa zatvorene sastanke i prezentacije, širok otvoreni atrijumski prostor okupljanja samo su neke od prostornih kapaciteta ovog inovativnog Avaya rešenja.

Karakteristike:

  • Impresivno: bogato audio i video okruţenje omogućavaju osećaj komunikacije licem u lice
  • Intuitivno: jednostavno za savladavanje i korišćenje
  • Inteligentno: opširni analitički alat pomaže u merenju ROI (return on investment)
  • Integrisano: lako se integriše sa enterprise software-om

Prednosti:

  • Poboljšan kvalitet obuke zaposlenih
  • Smanjenje troškova kroz smanjenu potrebu za putovanje na kurseve obuke ili klijentske sastanke
  • Povećano vremensko trajanje posete klijenata za online e-commerce sajtove
  • Izgradite stvarne odnose sa online klijentima


Novi oblik komunikacije

AvayaLive™ Engage menja poslovnu komunikaciju u korenu. Ono predstavlja personalizovano online mesto sastajanja gde korisnici mogu neometano i intuitivno da se kreću između ostalih učesnika, sala i u okviru celokupnog dostupnog virtuelnog prostora. Zahvaljujući naprednoj tehnologiji, ovo rešenje ruši fizičke barijere između kompanija, zaposlenih, partnera, klijenata i onih koji ovaj alat koriste kao sistem obuke na daljinu.

Lak pristup

Pristup AvayaLive™ Engage-u je omugućen preko svih Internet pretraživača sa bilo koje lokacije u svetu. Dovoljno je da se korisnik preko svog desktop ili laptop računara uloguje na adresu Engage-a i da svojim korisničkim nalogom pristupi najefikasnijem intuitivnom alatu kolaboracije na svetu.
Dostupan svima    
AvayaLive™ Engage je Cloud rešenje koje je  dostupno korisnicima najčešće korišćenih  operativnih sistema uz korišćenje postojeće internet konekcije. Desktop platforme koje su podržane za primenu ovog rešenja su Microsfot XP (ili noviji) i  OSX snow leopard (ili noviji).

3D Grafika i Audio

Privucite Vašu publiku sa trodimenzionalnim grafičkim okruženjem i akustikom prostora. Neometano kretanje kroz virtuelno okruženje sa realnim rasprostiranjem zvuka.

Personalizovanje naloga i Avatara

Mogućnost kreiranja ličnog Avatara (virtuelnog prikaza Vašeg lika) kojim se potpuno slobodno i intuitivno krećete kroz Enagage okruženje i komunicirate sa ostalim učesnicima Avatarima. Menjajte garderobu, lični opis, visinu i ostale vizuelne aspekte vašeg lika i time postanite prepoznatljivi svojim partnerima u Enagage virtuelnom okruženje.

Video kolaboracija putem Web kamere

Koristeći Vašu običnu Web kameru možete imati tečan video prenos koji Vaš partner može videti lakim prelazom preko Vašeg Avatara. Video prenos je omogućen i na Wall pozicijama kako bi vas i ostali učesnici po potrebi mogli jasno videti u toku kolaboracije.

Upload i prikaz multimedijalnog materijala    

Mogućnost upload-a, prilagođavanja i integracije multimedijalnog sadržaja u sam sistem. Prilagodite sebi okruženje dodavajući vaše reklamne kampanje na zid, deleći linkove ka Vašim Web stranama ili podizanjem prezentacija na neki od predviđenih panoa.

Pristup velikom broju posetilaca

AvayaLive™ Engage Vam omogućava da bez ikakvih fizičkih barijera i uz veoma male troškove organizujete za veoma kratko vreme, veoma efektivnu konferenciju, sastanke, brainstorming aktivnosti, prezentacije, predavanja, kao i okupljanja i sve to sa mogućnošću pristupa velikog broja korisnika u isto vreme i mogućnošću prikaza skoro svih materijala kao i u realnom okruženju.

Avaya Aura Conferencing

Da bi ljudi efektivnije sarađivali i njihovi komunikacioni alati moraju sarađivati. Avaya donosi skalabilnu kolaboraciju do Vaših zaposlenih, partnera i klijenata i sve to na njihovim uređajima – smart telefonima, računarima, tabletima itd. Avaya Aura Conferencing obezbeđuje audio, video i web kolaboracione mogućnosti.
Avaya Aura Conferencing, korišćena bilo pomoću Avaya Flare Experience ili preko web pretraživača kao Avaya Aura Collaboration Agent Interface, pruža korisnicima one-touch kontrolu nad kolaboracijom:

  • Prevlačenje kontakata u centralni deo (spotlight) da bi se započela konferencija – nema potrebe za zvanjem korisnika biranjem cifara,
  • Prelazak na IM, e-mail, voice i video – sve u jednom prozoru, u jednoj aplikaciji,
  • Slanje konferencijskih pozivnica, koje sadrže informacije o konferenciji i linkove, kontaktima jednim klikom,
  • Deljenje sadržaja i Vašeg desktopa klikom na “collaborate” dugme,
  • Prikaz učesnika konferencije, ko je sada pristupio, ko prezentuje i više.

Avaya konferencije se obavljaju korišćenjem Avaya Aura rešenja, otvorene komunikacijske platforme bazirane na SIP-u. Avaya Aura session-based tehnologija olakšava implementaciju i korišćenje kolaboracionih aplikacija korisnicima bilo gde u Vašoj organizaciji.

Microsoft Lync

Microsoft Lync 2013 je najnaprednije i najbolje Lync izdanje do sada, sa inovacijama na svim poljima. Lync je oduvek olakšavao komunikaciju među ljudima gde god da su, sada je čak i bolji uz pomoć novih i unapređenih karakteristika:
Budite u kontaktu bilo gde: Lync omogućava korisnicima da bezbedno komuniciraju odakle god imaju mrežnu konekciju i automatski se prilagođava uslovima u mreži.
Koristite uređaj koji želite: Lync olakšava komunikaciju uz pomoć konzistentog i poznatog interfejsa, dostupnog na Windows računarima, Windows telefonima, iOS i Android smart telefonima. Nova Lync aplikacija za Windows 8 i Windows RT pruža beskprekoran doživljaj.
Komunicirajte na pravi način: Lync unificira voice i video pozive, Lync sastanke, presence i IM u jednom klijentu, lakom za korišćenje, pojednostavljujući odabir i prebacivanje sa raznih vidova komunikacije.
Povežite se sa spoljim svetom: Lync proširuje unified communications preko Interneta, bezbedno, do korisnika, klijenata i partnera koji koriste Lync ili Skype.
Iskoristite mogućnost HD video prikaza: Lync koristi poznate standarde, uključujući H.264 SVC, da bi obezbedio video prikaz visokog kvaliteta na širokom spektru uređaja.
Učinite virtuelne sastanke efektivnijim: Organizujte video sastanke sa do pet učesnika istovremeno, koristeći novu multiparty HD video podršku. Možete birati koga ćete videti ili prepustiti Lync-u da to uradi umesto Vas.
Lako se priključite sastancima: Pristupanje Lync sastancima zahteva samo jedan dodir ili klik.
Proširivanje Lync sastanaka van Vaše organizacije pristupom preko web pretraživača: Lync Web App omogućava PC i Mac korisnicima da se priključe Lync sastancima iz pretraživača i pruža potpuni online doživljaj, uključujući IM, voice, multiparty video i kolaboraciju.
Pravite beleške u OneNote-u: OneNote pruža mogućnost korisnicima da naprave i podele OneNote beleške sa sastanka u okviru Lync sastanka.
Brzo i intuitivno pronađite najbolji način za komunikaciju: Quick Lync predstavlja meni koji se pojavljuje iznad ljudi u Lync listi kontakata i prikazuje dostupne vidove komunikacije.

Radvision

Radvision, deo Avaya kompanije, je vodeći provajder video konferencijskih i telepresence tehnologija. Radvision nudi end-to-end vizuelne komunikacije koje pomažu kompanijama da efikasnije kolaboriraju. Zajedno, Avaya i Radvision pokreću evoluciju unificiranih komunikacija korišćenjem tehnologija koje iskorišćavaju moć video, voice i data saobraćaja u bilo kojoj mreži.
Radvision Scopia portfolio proizvoda obezbeđuje sveobuhvatna i napredna vizuelno-komunikacijska rešenja koja omogućavaju napredne voice, data i video konferencije. Scopia prizvodi uključuju rešenja za mrežnu infrastrukturu za multiparty konferencije, mrežnu povezanost i firewall traversal; rešenja za terminale za sobe upravnih odbora, konferencijske sobe i desktop video konferencije; softver za upravljanje koji omogućava zakazivanje, upravljanje uređajima i kontrola bandwidth-a i directory servise.
Scopia portfolio proizvoda predstavlja moćnu kombinaciju hardverskih i softverskih proizvoda koji su u potpunosti bazirani na standardima i pružaju najviše performanse u današnjim, video konferencijskim rešenjima. Interoperabilnost i povezanost je uspostavljena između bilo kojih video uređaja, kao što je telepresence sistem, konferencijska soba, desktop ili mobilni video sistem, i drugih telefonskih i unified communications rešenja. Scopia rešenja koriste institucije, kompanije i servis provajderi da bi se stvorila visoko kvalitetna, laka za korišćenje, video i kolaboraciona okruženja, bez obzira na komunikacionu mrežu – IP, SIP, 3G, 4G, H.323, ISDN ili IMS sledeće generacije.
Potpuno rešenje Radvision-a uključuje sve komponente neophodne za obezbeđivanje upotpunjene video, voice i data kolaboracione sredine.

Objedinjene komunikacije

Povežite zaposlene tako da rade bilo gde - bilo kada sa našim mobilnim rešenja .

Preduzeća svih veličina zavisi od naših sistema za objedinjene komunikacije u cilju da poboljšaju efikasnost , povećaju saradnja,  poboljšaju korisnički servis i na kraju konkurentnost . Objedinjene komunikacije olakšavaju korištenje tehnologija kojima se preduzeća bave svaki dan . Naša korisnički orjentisana rešenja koja integrišu prenos glasa, videa i podataka , omogućavajući korisnicima da komuniciraju i sarađuju u realnom vremenu , u režimu koji najbolje odgovara svakoj interakciji . Ovo eliminiše neefikasnost u komunikaciji kako bi organizacije produktivniji i bolje reagovale .

Mi takođe nudimo  otvorenu softversku platformu za brzo razvijanje UC I CEBP aplikacija u multi-vendor  okruženju različitih proizvođača .

Naša Unified Communications rešenja su :

  Integrisana : Odgovori na e-mail sa svojim glasom . Uključite ćaskanja u konferencijski poziv . Javi se na telefon u kancelariji sa aerodroma . Bez obzira kako, gde i  kada komunicirate mi vam obezbeđujemo da  imate direktan pristup svim korporativnih resursima preko istih poznatih interfejsa.

  Fokusirana na produktivnost : Kada komunikacione alatke rade zajedno , dobijate više posla . Uzmite Avaya Flare ™ iskustvo - koristite isti interfejs da sarađuje u realnom vremenu na svim svojim alatima , uključujući desktop video , socijalne medije, konferencije i još mnogo toga.

  Nezavisna : Unified Communications objedinjuje sisteme, uređaje i aplikacije od više prizvođača . Mi podržavamo otvorene standarde i robustan interfejs sa proizvodima drugih firmi u cilju smanjenja troškove i veće fleksibilnosti . Naša osnovna komunikaciona platforma  Avaya Aura ® , koristi moć SIP arhitekture tako da pojednostavi mreže i obezbedi povezivanje korisnika na svakom mestu .

  Pouzdana i sigurana : Naša rešenja se koriste godinama za organizacije od malih preduzeća do Fortune 500 .

IP telefonija

Šta je IP telefonija?

Ip telefonija uglavnom zadovoljava jednostavne potrebe: Omogućiti korišćenje otvorenog standardnog LAN i mreže za prenos podataka za transport glasa, zamenivši upotrebu tradicionalnih telefonskih mreža i opreme za tu svrhu. Sa IP telefonijom, glasovne konverzacije se pretvaraju u pakete podataka, a zatim prenose preko mreže podataka skoro na isti način kao i e-mail poruke ili instant poruke. Koristećenje standardnog  Internet protokola (IP),  mreža za prenos podataka i metoda za prenos svih oblika informacija ( glas, podaci i video) je efikasnije i otvara vrata za stvaranje novih dodatnih funkcija i aplikacija.

Navešćemo neke od prednosti IP telefonije:

  • Stvara znatne uštede (omogućava besplatno telefoniranje medju korisnicima bez obzira na lokaciju)
  • Upravljanje sistemom preko Web-a,
  • Brža, efikasnija i jednostavnija alokacija i izmena sistema.
  • Mogućnost integrisanja dodatnih funkcija (glasovna pošta, govorna elektronska pošta, video poziv, konferencijke veze, chat i instant messaging, prosledjivanje poziva, prenošenje brojeva, indetifikacija sa imenom, poziv na čekanju, izveštavanje o pozivima kao i mnoge druge..)
  • Lako širenje sistema (omogućena skalabilnost uz minimalne troškove)
  • Omogućava povezivanje sa udaljenim lokacijama (predstavništvima ili organizacionim celinama širom sveta)
  • Relativno mali sistemi koji obezbeđuju zadovoljenje potreba velikog broja korisnika bez potrebe za masivnim kabliranjem.
  • Laka integracija sa postojećim sistemom.
  • Omogućena integracija sa mobilnom mrežom.
  • Brza i laka implementacija kompletnog sistema
  • Lako dodavanje novih korisnika
  • Omogućuju korišćenje soft client-a na PC računarima, na mobilnim telefonima ili tablet uređajima.
  • Sistem koji se prilagođava korisniku.
  • Kvalitetniji prenos signala

Ip telefonija lagano zamenjuje kompletne tradicionalne telefonske sisteme i svakako predstavlja budućnost ne samo telefonskih sistema već i kompletnih objedinjenih komunikacionih rešenja.

IP Office

Uspešne kompanije su konstantno u procesu traženja novih načina da postignu više, uz manja ulaganja, da održe poslovanje fleksibilnim, inovativnim i konkurentnim bez ogromnih ulaganja i kapitalnih troškova.
Avaya vam nudi svoje rešenje: Avaya IP Office.
Avaya IP Office je pravo rešenje za mala i srednja preduzeća, bilo da imate 5, 25 ili 250 zaposlenih, da li tek počinjete posao, ili ste se već ustalili, da li imate jednu ili više lokacija. Avaya IP office ujedinjuje vaše komunikacije, pružajući vašim zaposlenima rešenje koje im daje mogućnost da sami izaberu način komunikacije, laptop, mobilni telefon, kancelarijski ili kućni telefon koristeći kablovski ili bežični internet.
IP Office se lako prilagođava vašim ciljevima i budžetu, te pruža individualnim korisnicima alate koji su im potrebni, bilo da je pitanje o recepcionisti, prodavcu ili terenskom radniku. Pomažući svima od malih do velikih kompanija da povećaju produktivnost i smanje troškove, Avaya se probila na svetski vrh u poslovnim komunikacijama. Ako to i vi želite sa svojim poslovanjem, onda je ovo pravo rešenje za vas.

Efikasnost:

Avaya IP Office je u mogućnosti da od mobilnog ili kućnog telefona lako kreira kancelarijski telefon, da koristi desetine klijentskih telefona ili telefona zaposlenih u konferencijskom pozivu, i da kreira izveštaje o kvalitetu usluge koje kompanija pruža svojim klijentima. Sa svojim bogatim spektrom funkcionalnosti, IP Office kreira novi način razmišljanja o ulozi komunikacija u poslovanju.

Smanjeni troškovi:

Širok spektar opcija za bolje upravljanje kompanijskim mobilnim telefonom i pozivima na daljinu, rutirajući pozive preko internet mreže.
Umesto da koristite agente da prihvate dolazeće pozive, oslonite se na Avaya inteligentna rešenja u rutiranju poziva brzo i precizno.
Povećajte produktivnost tako što ćete omogućiti svojim zaposlenima da prime poziv u kućnom okruženju a da uslužite klijenta na kvalitetan način.

Laka upotreba i upravljanje:

Možete da integrišete široki spektar aplikacija i da ih podesite prema specifičnim zahtevima vašeg poslovanja.

Kontakt centri

Proscom Kontakt centar rešenja vode kompanije  prema većim performansama poslovanja kroz poboljšanje kvaliteta i vrednosti klijenata interakcije . Kroz integraciju glasa, videa , podataka i društvenih medija kako sa stanovišta strateškog i tako I sa stanovišta svakodnevnog poslovanja , Proscom kontakt centar rešenja povećavaju operativnu efikasnost i omogućavaju veće angažovane radne snage za efikasnije obavljanje poslova .

Kompanije imaju  koristi od povećanja lojalnosti , smanjenje troškova rada i sadržajnijih odnosa sa potrošačima . Sa kontakt centar rešenjima izrađenim od strane Proscom eksperata u toj materiji , aplikacije i tokovi interakcija su optimalno usklađeni sa očekivanjima kupaca u cilju da se postigne istinska vrednost vise u odnosu na konkurenciju .

IP Office contact centre

Avaya IP Office kontakt centar aplikacije su dizajnirane za potrebe i budžeta malih i srednjih firmi sa proširivošću do maksimalno 150 agenata. Za vlasnike ovih firmi, koji žele da izbegnu znatna ulaganja i investicije, a žele inteligentno rešenje koje se lako ugrađuje, lako je za obuku i može da obezbedi statistički prikaz rada sistema - ovo je prava opcija.

Avaya Aura Call Center Elite Multichannel

Nadovezujući se na performanse , pouzdanost i fleksibilnost  Avaya Communication Manager-a  Call centar Elite obezbeđuje moćno rutiranje poziva i mogućnosti izbora resursa jer je dizajniran da pomogne agenti da efikasnije upravljaju pozivima kao i da jača njihovu ukupnu produktivnost . Avaya Call centar Elite je temelj za kompletno rešenje kontakt centra .
Call Centar Elite Multichannel  je dodatak ponudi  za Call Center Elite koji omogućava korisnicima da prošire svoje govorno elite okruženje, dodajući screen -pop , direktno rutiranje i višekanalne ( e-mail , SMS , web chat ) funkcije . Kontakt centar koji ima samo opciju glasa predstavlja izazov da se posmatra kao „uvek otvoren za posao“ jer  može biti jako skupo imati agente koji rade 24/7 . Preduzeća mogu lako dodati ne-govorne kanala bez žrtvovanja call centra karakteristike i pouzdanost koje očekujete od Avaya rešenja i to uz korištenje istih patentom zaštićenih Algoritama za ove kanale, kao i za pozive . Elite Multichannel  ponuda uključuje jednostavne za primenu screen -pop  kao i istoriju klijentovih interakcija, tako da agenti imaju pravu informaciju, što im omogućava da isporuči više personalizovano iskustvo.

Avaya Aura Contact Center

Aura Avaya kontakt centar je softversko rešenje proširivo do 400 agentskih mesta zasnovana na standardima  koje omogućava agentima i iskusnim zaposlenima da efikasno i efektivno sarađuju sa klijentima i partnerima na više tipova medija.
Aura Avaya kontakt centar je sledeća faza u izradi korisničkih servisa sa end - to-end upravljanjem  putem korisničkog iskustva i zasniva se na evoluciju koja je u toku u kontakt centar infrastrukturi: od glas - orijentisanih centara sa dodavanjem multimedijalnih kontakata do sada u potpunosti integrisanog kontekst baziranog upravljanja . Ova transformacija od preduzeća zahteva da se u potpunosti prilagode promenama u demografiji i interakciji sa korisnicima a potom da evoluiraju kako bi ponudili konzistentne, zadovoljavajuće interakcije na više kanala : glas , e-mail , IM , video kao i društvene mreže. U kombinaciji sa sofisticiranim izveštavanjem i analitikom , ova infrastruktura će omogućiti preduzećima da isporuči diferencirano  korisničko iskustvo u svim oblicima kontakta i društvenih medija.

Avaya Interaction Center

Avaya Interaction Center je CTI  zasnovan softver za Contakt centre za velika preduzeća koji služi za prenos glasa, videa , SMS , e-mail , web chat  i IP telefonije.
Interakcija Centar obuhvata univerzalni od mediji nezavisni  kontakt engine koji nudi organizacijama sredstva za individualizuju rutiranje i selekciju agenata prema potrebama kupaca , u skladu sa segmentacijom potrošača a prema raspoloživost resursa i ciljanim nivom usluge.

Cisco svičevi

Cisco svičevi pružaju performanse i mogućnosti za gotovo bilo koje okruženje, od malih okruženja, preko rack ormana i mrežnih središta, do virtuelizovanih i konvergiranih korporativnih data centara. Radeći zajedno, Cisco svičevi predstavljaju sastavne delove integrisane mreže koja pruža skalabilne i inteligentne servise, štiteći, optimizujući i proširujući vašu mrežu u skladu sa potrebama rasta vašeg preduzeća. Cisco nudi veliki izbor svičeva koji su podeljeni po grupama u zavisnosti od okruženja u kome ih je potrebno implementirati.

Cisco ruteri

Cisco je svetski lider u mrežnim sistemima za organizacije svih veličina, pružajući rešenja koja u potpunosti podržavaju implementaciju enterprise-wide mrežnih poslovnih aplikacija. Kao osnova inteligentne informatičke mreže, Cisco ruteri omogućavaju high availability, sveobuhvatnu bezbednost, integrisani wireless, lakoću upravljanja i napredni QoS za današnje najzahtevnije mrežne servise, uključujući IP komunikaciju, video, finansijske transakcije i druge aplikacije u realnom vremenu.
Cisco Services Aggregation Routers i Cisco Integrated Services Routers pružaju mogućnost da izađete u susret vašim sadašnjim i budućim potrebama koristeći modularni dizajn, omogućavajući inkrementalnu migraciju kako se vaše mrežne potrebe budu menjale.
Tradicionalni IP routing protokoli kao što su EIGRP, OSPF, RIP i BGP se fokusiraju na obezbeđivanje dostupnosti kreirajući loop-free topologiju bazirane na najkraćoj ili least-cost putanji. Cisco Performance Routing pruža inteligentnije odluke za rutiranje bazirane na mrežnim performansama i potrebama raznih aplikacija.

Cisco Firewall

Cisco ASA grupa bezbednosnih uređaja štiti poslovne mreže bilo kojih veličina. Omogućava korisnicima pristup informacijama sa visokim stepenom bezbednosti – u bilo koje vreme, sa bilo koje lokacije i korišćenjem bilo kog uređaja. Cisco ASA Software predstavlja operativni sistem koji pokreće Cisco ASA familiju uređaja. Ovaj OS pruža firewall mogućnosti visokog standarda za ASA uređaje u raznim oblicima – standalone, blades i virtual. ASA Software se takođe integriše sa drugim neophodnim bezbednosnim tehnologijama, sve u cilju obezbeđivanja sveobuhvatnih rešenja koja moraju ispuniti bezbednosne potrebe koje se stalno menjaju.
Prednosti koje ASA Software nudi su integrisani IPS, VPN i Unified Communications mogućnosti, povećavanje kapaciteta organizacija i poboljšanje performansi kroz clustering, obezbeđuje high availability za high resiliency aplikacije, olakšava dinamičko rutiranje i site-to-site VPN na per-context bazi.

Cisco Unified Access

U januaru 2013., Cisco je predstavio nova rešenja koja pojednostavljuju dizajn mreža konvergirajući wired i wireless mreže. Ove tehnologije su ujedinjene u novom Cisco Catalyst 3850 sviču koji nudi integrisanu wired i wireless LAN controller funkcionalnost. Ovi novi proizvodi su namenjeni okruženjima gde zaposleni mogu pristupiti korporativnoj mreži sa bilo kog uređaja, lokacija ili mreža.
Strategija Cisco Unified Access je da ujedini wired, wireless i VPN-ove u jedinstvenu, bezbednu mrežu baziranu na jednom izvoru polisa i jednom upravljačkom rešenju za čitavu mrežu.

EMC je apsolutni lider za skladištenje svih vidova informacija, koji trenutno nudi najširi dijapazon proizvoda. Količina informacija u koja je potrebna jednoj kompaniji se rapidno povećava. Procenjuje se da će se količina informacija u naredne 3 godine povećati za 6 puta.

Napredne organizacije u smislu skladištenja podataka su one koje poseduju mogućnost deljena informacija, pristup informacijama 24x7, mogućnost upoređenja informacija, korišćenje informacija u procesu donošenja odluka i zaštitu informacija od neautorizaovanog korišćenja.   

Skladištenje podataka je generalno jedna od najvažnijih funkcija svakog IT okruženja kod korisnika bilo koje veličine.

Generalno, samo smeštanje podataka se najčešće može podeliti na 3 nivoa:

  • Primarno smeštanje podataka – podaci koji se svakodnevno koriste u produkciji se smeštaju na jedan ili više uređaja
  • Backup (rezervna kopija) podataka – kao medijum se koriste trake ili u zadnje vreme diskovi ili kombinacija
  • Arhiviranje podataka – čuvanje podataka na duži rok po određenim polisama. Podaci se mogu arhivirati na trake, diskove ili magneto-optičke medije.

Generalno govoreći, postoje sledeće tehnologije za skladištenje podataka:

  • DAS – Direct-Attached Storage – diskovni prostor u serveru ili povezan direktno na server koji se ne može deliti sa drugim serverima. Veza sa diskovima može biti SCSI, SAS, SATA itd. Kao rešenje koristi se uglavnom za manje korisnike.
  • NAS – Network Attached Storage – Pristup uređajima za skladištenje podataka kroz IP. Takođe, bitna karakteristika ovog načina pristupa je da omogućava tzv „file-level“ pristup. Drugim rečima, prostor na uređajima se prezentuje ostatku lokalne mreže kao deljeni prostor (file share) kojem se može pristupati preko CIFS (Windows protokol) ili NFS (Unix/Linux) protokola. NAS uređaji se najčešće koriste kao rešenje za primarno skladištenje podataka, ali se mogu koristiti i za backup kao i arhiviranje, u zavisnosti od uređaja do uređaja.
  • SAN – Storage Area Network – Tzv „block-level“ pristup uređajima za skladištenje podataka. Najčešće korišćeni protokoli su Fibre Channel (FC) i iSCSI. U budućnosti će to verovatno biti i FCoE (Fibre Channel over Ethernet). Karakteristično za ovakve uređaje je da se prostor prezentuje serverima kao tzv „raw“ (kao kada se jedan fizički disk poveže na npr desktop). Uređaji se najčešće koriste za primarno skladištenje podataka.
  • CAS – Content Addressed Storage – specifična arhitektura koja se koristi za arhiviranje podataka. Prvi uređaj na tržištu sa ovakvim načinom pristupa je bio EMC Centera
  • COS – Cloud Optimized Storage – tehnologija koja je još na začetku, ali koja će svakako biti jedna od glavnih tehnologija u budućnosti. U ovom trenutku tehnologija se koristi za relativno specifične korisnike, kao što su telekomunikacione i slične kompanije koje ovakva rešenja mogu koristiti za obezbeđivanje „Storage-as-a-service“ (SaaS) ili ostalih XaaS rešenja.

NAS i SAN su do pre nekoliko godina bile suprotstavljene tehnologije, drugim rečima korisnik se odlučivao koju od ove dve tehnologije će koristiti za koju namenu.

Od pre nekoliko godina su se pojavili uređaji koji kombinuju ove dve tehnologije. Takvi uređaji se nazivaju Unified storage sistemi.

IBM Serveri

Bilo da posedujete firmu kojoj je potreban “quick start” rešenje ili posedujete sopstvenu integraciju, IBMx86 sistemi pružaju visoko pouzdane i fleksibilne platform koje se skaliraju brzo i jeftino. Na taj način vaš štedite IT budžet, čak i kada se okolnosti menjaju.
IBM nudi širok spektar sistema, pogodnih za potrebe Vašeg poslovanja.

Blade serveri

IBM je pionir u blade serverima, uz legendarnu IBM pouzdanost, sigurnost i performanse. IBM nastavlja da unosi inovacije u blade servere, koji nude razne blade tehnologije za jedinstvene podrške Vašem poslovanju; velikom ili malom, praktično u bilo kojoj industriji.

Express Serveri

Izaberite Express modele iz IBM ponude, dizajnirane za mala i srednja preduzeća

  • IBM System x™

Najpopularniji server namenjeni malim preduzećima Intel® ili AMD® za Windows® ili Linux® OS

  • IBM BladeCenter

Mnogi server u jednom kućištu Intel®, AMD®, IBM POWER™ za Windows, Linux® i AIX® OS

  • IBM Power Systems

Jedna platform, energetski efikasna i laka za primenu IBM POWER™ for AIX i Linux® aplikacije

System z mainframes

System z serveri olakšavaju integraciju operativnih podataka sa analitikom i omogućuju cloud isporuku u sigurnom okruženju, generišući stalne uštede.

IBM for small and medium businesses

IBM-ov hardver kombinuje tehničke inovacije  sa ugrađenom sigurnošću, dizajniran da se prilagodi Vašim potrebama i budžetu. Ovi sistemi se lako instaliraju, implementiraju i njima se lako upravlja.

PowerLinux rešenja

IBM PowerLinux rešenja su podešeba da poboljšaju performanse POWER sistema koji rade na Linux-u u nekim vanrednim situacijama prilikom velikih opterećenja.

IBM Flex System

IBM Flex System potpuno novu generaciju tehnologije, sa boljim performansama i protokom, integrisan SAN storidž za preduzeća, sa daleko vise mogućnosti da se konsoliduje i virtuelizuje od prethodnih sistema. Prosto “game changer”.
Poslovanje širom sveta ima priliku da uznapreduje, da omogući transformaciju data centra koji spaja servere mreže i storidž, pod zajedničko upravljanje – sa IBM Flex System-om.
Sada IBM Flex System nudi veći izbor i mogućnost – sa novim POWER-zasnovanom kompjuterskim čvorom u mreži, novim mrežnim opcijama i uvećanom skalabilnošću i sposobnošću upravljanja.

IBM System x

IBM System x® x86 serveri  podržavaju Microsoft® Windows®, Linux® i virtuelizaciju. System x serveri su inteligentni sistemi dizajnirani da smanje cenu i kompleksnost. Zadržite svoje aplikacije i uvećajte budžet sa x86 serverima iz IBM System x.

All in One

Rentirajte kompletno komunikaciono rešenje:

  • Telefonske linije
  • Internet
  • Integracija sa mobilnom mrežom
  • Konferencijski pozivi
  • Jefitniji pozivi ka inostranstvu
  • Mobilni pozivi po ceni lokalnih
  • Održavanje
  • Večna garancija
  • Visok nivo podrške
  • Besplatan Upgrade rešenja

Pozovite nas i saznajte više.

Usluge koje pružamo:

  • Konsalting (razumevanje potreba klijenata, nalaženje najboljeg rešenja po odnosu cene i kvaliteta)
  • Dizajn i prilagođavanje rešenja.
  • Vođenje projekta, izbor i kontrola podizvođača (ako su potrebnu u cilju davanja kompletnog rešenja)
  • Obezbeđivanje opreme i drugih kompanijskih resursa  (tj. telefonske veze)
  • Implementacija (instalacija, integracija, testiranje)
  • Podrška, treninzi  i održavanje.